Audi e-tron 50 quattro
-
BATTERY
71 kwWhRANGE
336 kmPRICE
65.8k €
E-MOBILNOST - PIB: 112569739 | MB: 28326335 | +381 63 76 38 333 | Časlava Veljića 53, 1090 Beograd, Srbija | e.mobilnost.rs@gmail.com
U ovom velikom vodiču možete pronaći cene i opise za preko 50 modela električnih automobila koji se danas mogu kupiti u Srbiji. Navedene cene su cene za članove E-Mobilnosti s uračunatim popustom za članove. Ako ste zainteresovani za kupovinu nekog od ovih modela, učlanite se u E-Mobilnost i nakon toga nam se javite na e.mobilnost.rs@gmail.com s modelom koji vas interesuje.
Navedena su samo vozila koja se mogu danas kupiti, isključujući ona koja su se prestala proizvoditi. Dometi navedeni u opisima su WLTP, što je kratica za globalno ujednačeni postupak ispitivanja lakih vozila u standardiziranom ciklusu od 57% gradske vožnje, 25% prigradske vožnja te 18% autoputa.
Audi e-tron je poprilično veliki automobil s čak 490 x 197 cm, pa u njemu komfora zasigurno neće nedostajati. Ovo je automobil koji je više namenjen međugradskom prevozu nego gradskom jer neće biti jednostavno manevrirati ovakvom grdosijom po gradskim uličicama.
Uzevši u obzir da je ovo prvi Audijev električni automobil, na njemu je poprilično vidljivo nasledstvo dugogodišnje izrade klasičnih automobila. To ne bi bio problem da Tesla nije visoko podigla nivo svojim modelima, ali ovako je relativno teško opravdati velik novac koji je potrebno izdvojiti za ovaj SUV.
Krenimo na tehničke podatke. Audi e-tron dolazi u tri performansa, a to su 50 quattro, 55 quattro i najsnažniji S. Performansi 50 i 55 pokreću dva elektromotora, pa verzija 50 razvija 230 kW, a verzija 55 razvija 300 kW. Najsnažniji performans S pokreću tri elektromotora pa isti razvija snagu od 370 kW. Osnovna verzija 50 dolazi s baterijom kapaciteta 71 kWh što omogućava doseg od 336 kilometara mešovite vožnje prema WLTP-u. S druge strane, performansi 55 i S dolaze s baterijom kapaciteta 95 kWh koja omogućava 436 kilometara dosega za verziju 55 i 364 kilometara dosega za verziju S. No Audi je među jedinim “električarima” koji omogućavaju punjenje od čak 155 kW pa će se velika baterija od 95 kWh napuniti za 40-ak minuta, dok će se manja baterija od 71 kWh napuniti za samo pola sata.
Početna cena Audija e-trona u osnovnoj verziji 50 quattro iznosi 65.830 evra, u verziji 55 quattro iznosi 77.430 evra, a u najsnažnijoj verziji S iznosi 85.420 evra.
Iako e-tron Sportback pojavom izgleda veće od standardnog e-trona, reč o zapravo nešto manjem automobilu. Dužina i širina su jednaki s čak 490 x 197 cm, ali Sportback je niži za 1,5 centimetar. Drugačija linija karoserije donosi i ponešto manji prtljažnik od 615 litara, dok e-tron ima prtljažni prostor od 660 litara.
S tehničke strane, ovi SUV-ovi su skoro jednaki. Audi e-tron Sportback dolazi u tri modela, a to su 50 quattro, 55 quattro i najsnažniji S. Modeli 50 i 55 pokreću dva elektromotora pa verzija 50 razvija 230 kW, a verzija 55 razvija 300 kW. Najsnažniju model S pokreću tri elektromotora, pa isti razvija snagu od 370 kW.
Osnovna verzija 50 dolazi s baterijom kapaciteta 71 kWh što omogućuje doseg od 347 kilometara mešovite vožnje prema WLTP-u. S druge strane, verzije 55 i S dolaze s baterijom kapaciteta 95 kWh koja omogućava 436 kilometara dosega za verziju 55 i 370 kilometara dosega za verziju S.
Čak je i masa standardnog e-trona i e-trona Sportbacka jednaka, ali Sportback verzija je malo aerodinamičnija pa donosi ponešto veći doseg. Jednako kao i kod e-trona, Sportback omogućava punjenje od čak 155 kW, pa će se velika baterija od 95 kWh napuniti za 40-ak minuta na predviđenim punjačima, dok će se manja baterija od 71 kWh napuniti za samo pola sata.
Audi e-tron Sportback je malo skuplji od standardne verzije. Početna cena u osnovnoj verziji 50 quattro iznosi oko 67.620 evra,u verziji 55 quattro iznosi 79.220 evra, a u najsnažnijoj verziji S iznosi 87.210 evra.